حمایت ویژه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از توسعه ورزش همگانی در استان

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۳۰۴۸
حمایت ویژه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از توسعه ورزش همگانی در استان
تفاهم‌ نامه ای فی مابین اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، اداره کل آموزش و پرورش، با مشارکت هیات همگانی استان در خصوص توسعه ورزش همگانی در سطح استان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان  سیستان وبلوچستان  و مشهدی رئیس هیات ورزش های همگانی استان با رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و در خصوص توسعه ورزش همگانی و همچنین آغاز لیگ تندرستی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در این دیدار امضای تفاهم‌نامه فی مابین اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، اداره کل آموزش و پرورش، با مشارکت هیئت همگانی استان صورت گرفته است تا در خصوص توسعه ورزش همگانی، تعامل و همگرایی بیشتری صورت گیرد.

اجرای برنامه ها و طرح های مختلف  از قبیل طرح کوچ، ساختار قامت و لیگ تندرستی در راستای ترویج فرهنگ ورزش با همکاری معاونت سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش و هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان از جمله موضوعات مطرح شده بود.

 مشارکت جامعه بزرگ آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه دانش‌آموزان در لیگ تندرستی ایران می‌تواند کمک بسزایی در رنکینگ استان در سطح کشور کند.

 

نظر شما
پرونده ویژه