بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سمن سرای استان

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۵۱۳۶
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سمن سرای استان
استاندارسیستان و بلوچستان به همراه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از محل تازه تاسیس خانه تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد استان (سمن سرا) بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد امیر براهویی نماینده شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان سیستان و بلوچستان ضمن قدر دانی ازتوجه استاندار به سمنها اظهار داشت : در طول سالهای اخیر یکی از دغدغه های اصلی انجمن های مردم نهاد نبود مکانی برای تشکیل جلسات و برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های خود بود که با حمایت های استانداری و همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اداره کل ورزش و جوانان استان این مکان راه اندازی و تجهیز شد.

وی افزود : اکنون سمن سرا به اتاق فکر و مرکز مطالبه گری سازمانهای مردم نهاد استان تبدیل شده است و تا کنون چندین جلسه با مدیران و اعضای سمنها در این مکان برگزار شده است .

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز دراین بازدید اظهار داشت: تشکل‌های این استان با خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه و انجام مجموعه اقدامات گوناگون همچون یاری به سیل زدگان دیماه نقش آفرینی ‌های بی بدیلی داشتند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار دولت از مجموعه تشکل‌ها، فرهنگ سازی برای ایجاد جنبش و تغییر نگرش است تا بستر یک جهش در کشور فراهم شود.

وی افزود : با راه اندازی و تاسیس سمن سرا انتظار می رود نقش سمن ها در جامعه پررنگ تر شود و در پیشبرد اهداف آنها تسهیل ایجاد شود .

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت : با افرایش تعداد سازمانهای مردم نهاد در استان قطعاً مکانهای بیشتری را متناسب با حوزه فعالیت آنها ایجاد خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز