معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۷۴۲۴
معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار
نصیراحمد ملازهی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با حضور معاون حقوقی، پارلمانی، امور مجلس و استان‌ها و مدیرکل امور استان‌های وزارت این وزارتخانه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به عنوان نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی غیاثی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزادچابهار اظهارداشت: با توجه به قوانین مناطق آزاد و شرایط کاری ادارات و تفاهم‌نامه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تقویت فرهنگ و توسعه اقتصادی قرار شده تا ادارات کل ارشاد اسلامی را در مناطق آزاد مستقر کنیم.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار از سطح فعلی به اداره‌کل ارتقا پیدا کرده تا بتوانیم با ارتقای سطح تشیکلاتی آن شاهد توسعه فرهنگ و هنر در منطقه باشیم.

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار بنا به پیشنهاد مدیرعامل منطقه آزاد این شهرستان و با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد که امیدواریم این تشکیلات جدید منشا اقدامات خوب در حوزه فرهنگی و هنری باشد.

وی اظهارداشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار اختیارات در حد یک استان را دارد و حتی محدوده‌هایی که جز حوزه سرزمینی این منطقه نیست نیز می‌تواند فعالیت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزادچابهار نیز اظهارداشت: ارتقا و توسعه جایگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به اداره‌کل در دستور کار بوده تا بتوان رخدادهای فرهنگی و هنری را در سطح ملی و بین المللی بهتر دنبال کرد.

نصیراحمد ملازهی افزود: با کمک مردم، شخصیت‌های فرهنگی برجسته فرهنگی و هنری و اندیشه‌های مهم شاخص‌های فرهنگی و هنری را ارتقا و توسعه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز