استاندار سیستان وبلوچستان:

سیستان وبلوچستان رتبه دوم تخصیص اعتبارات در کشور را داراست

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۵۲۲۷
سیستان وبلوچستان رتبه دوم تخصیص اعتبارات در کشور را داراست
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سال‌جاری رتبه دوم کشور در تخصیص اعتبارات را داشته که این روند در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیز تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در نشست با سران طوایف میرجاوه با اشاره به اینکه ایثار، گذشت و فداکاری رمز موفقیت سیستان و بلوچستان است، اظهار کرد: این استان افزون بر یکهزار و ۲۰۰ شهید در جنگ تحمیلی، بیش از ۶ هزار شهید در مبارزه با قاچاقچیان داده است که این امر تمامی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: دشمن نباید احساس رخنه بین ملت و مسوولان کند و شرایط را جوری ببینند که می‌تواند به کشور آسیب برساند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در سرتاسر این سرزمین، گفت: با توجه به فشاری که سران زر و زور و تزویر ایجاد کردند، خدمات نظام در شرایط کنونی بی‌نظیر بوده و البته در حد و اندازه آرمان‌های انقلاب اسلامی و بزرگی ملت نیست. 

وی خاطرنشان کرد: در سیستان و بلوچستان خدمات بی‌بدیلی انجام شده که با توجه به عقب ماندگی تاریخی و کاستی‌های فراوان، نیاز به تلاش بیشتری دارد.

موهبتی افزود: دشمن در آن سوی مرز با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی و گروه‌های معارض فرهنگ جامعه را هدف قرار داده و یک فضایی در جامعه ایجاد کرده که حرکت بر مدار هنجارها یک اشکال تلقی شده که این یک مشکل بزرگ است.
وی با بیان اینکه ما برای کسی که سرمایه گذاری کند حرمت قائلیم، خاطرنشان کرد: اگر مردم استان به سرمایه‌گذاری اقدام کنند، قطعاً بقیه سرمایه‌گذارها به این سمت می‌آیند.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۳۳۰ تن مواد مخدر در استان کشف شده، گفت: برخی از فرهنگ‌های ناهنجار بر بعضی از ما حاکم شده ازجمله اینکه داشتن سلاح، بر داشتن قلم ارجحیت پیدا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز