کشف بیش از ۳۷۰ کیلو مرفین در مرزهای زاهدان

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۱۳۰۵
کشف بیش از ۳۷۰ کیلو مرفین در مرزهای زاهدان
جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزبانان و کشف بیش از 370 کیلو مرفین در مرزهای حوزه زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "جواد رفیعی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزبانان هنگ مرزی زاهدان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح برای ورود به خاک کشور از مسیر منطقه مرزی لار دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد اشرار مسلح و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و دلاور مردان هنگ مرزی زاهدان با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل نموده و به علت حجم زیاد آتش مرزبانان، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر به خاک کشور مقابل متواری شدند.

سرهنگ رفیعی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، اظهار کرد: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی زاهدان در این عملیات موفق شدند 374 کیلو و 300 گرم مرفین را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، مرزبانان مجاهد آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز