استاندار سیستان وبلوچستان:

کار هلال احمر در سیستان و بلوچستان دارای اهمیت بیشتری است

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳۵
کار هلال احمر در سیستان و بلوچستان دارای اهمیت بیشتری است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر در استان نسبت به سایر نقاط کشور به دلیل موقعیت و شرایط خاص موجود از اهمیت و جایگاه ویژه‌تری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در نشست مشترک با مدیرعامل هلال احمر و جمعی از معاونان و امدادگران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است «اگر کسی جان یک نفر را نجات دهد انگار جان دنیا را نجات داده» از این جهت فعالیت‌های هلال احمر جان انسان‌ها را نجات می‌دهد بسیار ارزشمند است.

وی افزود: برخی از اقدامات هلال احمر روح انسان را به تعالی می‌رساند و مانند مصداق بیت «بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند» و از  کسانی هستند که در شرایط سخت به داد انسانها می‌رسند.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در زمان حادثه نقش هلال احمر بر کسی پوشیده نیست که این اقدامات در نوع خود بسیار خوب و بی‌نظیر بوده چرا که در هنگام بروز حادثه این سازمان به خوبی وظایف خودرا انجام داده که قابل تقدیر است. 
وی ادامه داد: کسانی که در شرایط سخت به داد دیگران می‌رسند جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند دارند از این جهت اقدامات هلال احمر بسیار خداپسندانه است.

موهبتی تصریح کرد: هلال احمر به دلیل اینکه یک سازمان بدون مرز است نباید خود را محدود به استان یا کشور کند و باید آمادگی برای هر گونه حادثه در هر نقطه‌ای داشته باشد. 

 

نظر شما
پرونده ویژه