استاندار خبر داد:

پیش‌بینی ۲ هزار و ۴۵۰ صندوق برای جمع‌آوری آرای سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۱۱۲۶
پیش‌بینی ۲ هزار و ۴۵۰ صندوق برای جمع‌آوری آرای سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۴۵۰ صندوق ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات ۲۸ خرداد پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی اظهار داشت: مردم غیور سیستان و بلوچستان در انتخابات ادوار گذشته همیشه مشارکت حداکثری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه به طورمیانگین میزان مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات ۷۲ تا ۸۰ درصد بوده است افزود: در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی ۶۱ درصد و در انتخابت شوراهای شهر روستا و ریاست جمهوری دوره دوازدهم به ترتیب ۷۳ و ۷۲ درصد مشارکت داشته‌اند.

استاندار سیستان بلوچستان با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای روستایی در سه هزار و ۴۹۶ روستا برگزار می‌شود تصریح کرد: ۱۴.۵ درصد در شهر و ۱۷ درصد در روستاها ثبت نام افراد برای کاندیداتوری رشد داشته است.

وی با اشاره به امنیت مطلوب انتخابات در استان تصریح کرد: هیچ شائبه امنیتی در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رخ نداد و همراهی مردم خیلی خوب بود و امیدواریم امسال انتخابات پرشکوه و پرشوری داشته باشیم.

موهبتی با بیان به اینکه ۴۰ هزار نیروی اجرایی و امنیتی مسؤولیت برگزاری انتخابات سالم در سیستان وبلوچستان را برعهده دارند افزود: قطعاً امسال شاهد نقش‌آفرینی خوب مردم در انتخابات خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز