کشف ۱۷۳ کیلوگرم موادمخدر در زابل

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۱۹۰۲
کشف ۱۷۳ کیلوگرم موادمخدر در زابل
فرمانده هنگ مرزی زابل از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران آن فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "علیرضا سنچولی" گفت: مرزبانان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "زهک" مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل پس از اخذ دستور قضائی، با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان زهک و رعایت کامل حقوق شهروندی توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل موفق شدند در بازرسی از یک باب منزل مسکونی، ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو، ۱۷۳ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ سنچولی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با مجموعه هنگ مرزی زابل، گفت: مرزبانان این فرماندهی به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز