افزون بر ۶۸۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۴۶۸۱
افزون بر ۶۸۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند
رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 683 هزار و 430 مسافر در 4 ماهه سال جاری به وسیله82 هزار و 855 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای در این استان جابجا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا کیخا اظهار داشت: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مشابه سال گذشته رشد 49 درصدی در جابجایی مسافر و 51 درصدی در تعداد سفر را نشان می دهد.

وی درباره وضعیت حمل ونقل عمومی برون شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا تمام الزامات و پروتکل های بهداشتی نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکتهای حمل ونقل عمومی مسافر استان اطلاع رسانی و علاوه بر این ناوگان حمل و نقل عمومی و ترمینال‌ها به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنان از شهروندان گرامی استان درخواست داریم تا حتی المقدور از انجام هرگونه سفرغیر ضروری خودداری نمایند تا بتوان هر چه سریعتر جلوی شیوع ویروس کرونا را گرفت.

کیخا سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و افزود: از مردم و مسافران درخواست می شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا درکمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 370راننده مسافری فعال، 907 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 403 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 776 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز