زاهدان و زابل در وضعیت نارنجی قرار گرفتند

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۶:۳۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۵۵۰۹
زاهدان و زابل در وضعیت نارنجی قرار گرفتند
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اکنون زاهدان و زابل در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و صرفاً وضعیت ایرانشهر کمی نگران‌کننده است، تعداد بیماران بستری در این شهر افزایش یافته و در تلاش برای بهبود وضعیت آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد هادی مرعشی با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون زاهدان و زابل در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و تنها وضعیت ایرانشهر کمی نگران کننده است، تعداد بیماران بستری در این شهر افزایش یافته و در تلاش برای بهبود وضعیت آن هستینم.


وی با اشاره به اینکه بر خلاف دیگر استان‌های کشورکه ۵ موج کرونا را پشت سر گذاشتند، در استان سیستان و بلوچستان عبور از موج سوم کرونا هستیم، ادامه داد: نیرو‌های نظامی از ارتش، بسیج و سپاه از بدو آغاز موج سوم پای کار هستند و کمک‌های فراوانی داشته‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد تخت‌های بیمارستانی کافی استصرفاً در کادر بهداشت و درمان کمبود نیرو انسانی وجود دارد که نیرو‌های ارتش و سپاه در حال کمک هستند. اخیرا هم یک بیمارستان ۳۲۰ تختی در زاهدان افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز