اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۵۸۵۵
اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سوخت که قصد انتقال غیرقانونی محموله سنگین سوخت هیدروکربن، از استان خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان و سپس قاچاق آن به خارج از کشور را داشتند؛ دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار احمد طاهری اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه های ملی با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک باند حرفه ای قاچاق سوخت که قصد انتقال غیرقانونی محموله سنگین سوخت هیدروکربن، از استان خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان و سپس قاچاق آن به خارج از کشور را داشتند منهدم شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از 2 دستگاه کامیون نفت کش توقیفی از قاچاقچیان مقدار 60 هزار لیتر سوخت هیدروکربن قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد. در این رابطه 2 فرد متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "فنوج" طی درگیری سنگین مسلحانه با اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی، ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ در مجموع مقدار 969 کیلو و 797 گرم مواد افیونی، شامل 948 کیلو و 897 گرم تریاک و 20 کیلو 900 گرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 23 فشنگ جنگی کشف کردند. در این عملیات یک دستگاه وانت تویوتا و دو دستگاه پژو 405 نیز از قاچاقچیان توقیف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز