آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۶۰۰۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در شبانه‌روز گذشته با فوت پنج نفر دیگر شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان تاکنون به ۲ هزار و ۷۵۶ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، دکتر سید محمد هاشمی‌شهری افزود: با ابتلای ۲۲۱ نفر دیگر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان تاکنون به ۱۶۶هزار و ۳۰۸ نفر رسیده است.

وی با بیان این‌که هم‌اینک ۱۵۴ بیمار حاد تنفسی و ۶۷ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، از شهروندان درخواست کرد هنگام خروج از منزل با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتلا و گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: برخلاف سوش های قبلی، امیکرون به شدت ریه کودکان را درگیر می نماید

دکتر علی خواجه  افزود: توصیه ما به خانواده ها این است که علاوه بر تکمیل واکسیناسیون خود نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود نیز اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران هم گفت: با توجه به اینکه انجام واکسیناسیون یکی از موثرترین راههای پیشگیری از بیماری کرونا می‌باشد در همین راستا تعداد ۱۸ تیم بهداشتی متشکل از بهورزان ،کارشناسان و پزشکان اقدام به انجام واکسیناسیون می کنند.

ایوب کرد تمینی گفت: ۹۳ درصد از مردم سیب و سوران دوز اول ۷۸ درصد دوز دوم و ۲۶ درصد دوز سوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند که با همکاری مردم و زحمات همکاران در تلاش هستیم تا شاخص دوز سوم را ارتقا دهیم .

همچنین وی تاکید کرد که با توجه به در پیش رو بودن عید نوروز و جهت سلامتی جامعه از همه مردم درخواست میکنیم که نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند تا ان شاالله شاهد سلامتی مردم باشیم .

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز