فعالیت میزهای خدمت موجب تقویت فرهنگ مطالبه گری در جامعه می شود

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۹۵۳۶
فعالیت میزهای خدمت موجب تقویت فرهنگ مطالبه گری در جامعه می شود
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فعالیت میزهای خدمت موجب تقویت فرهنگ مطالبه گری در جامعه می شود، گفت: ارزیابی میزهای خدمت دستگاه ها با قوت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: فعالیت میزهای خدمت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان موجب تقویت فرهنگ مطالبه گری در جامعه و پاسخگویی مسئولان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک میز خدمت موفق شامل ۴ عنصر کلیدی نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار است که با ترکیب مناسب این اجزا می‌تواند یک مرکز ارتباط قوی میان دستگاه‌های اجرایی و مردم باشد، افزود: هدف ایجاد میزهای خدمت ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به مردم در هر لحظه و هر زمان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مساجد پایگاه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند، ادامه داد: علاوه بر ایجاد میزهای خدمت در دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری حداقل ماهی یکبار باید میزهای خدمت ویژه هر دستگاه اجرایی با مدیریت و نظارت سازمان بسیج کارمندان استان در محل‌های برگزاری نماز جمعه برگزار شود.

وی گفت: همچنین باید بر اساس برش دستگاهی و شهرستانی، دستگاه‌ها و فرمانداری‌های نمونه استان سیستان و بلوچستان در زمینه خدمات میزهای خدمت پس از بررسی توسط اداره کل بازرسی استانداری سیستان و بلوچستان و تائید سازمان بسیج کارمندان استان اعلام شود.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه در زمینه میزهای خدمت بیشتر از اینکه جنبه کمی آن مدنظر باشد جنبه کیفی آن دارای اهمیت است، تصریح کرد: حل مسائل مردم مهمترین مبنای انتخاب دستگاه و یا سازمان برتر در حوزه میزهای خدمت است.

وی با تاکید بر اینکه محوریت میزهای خدمت با فرماندهی بسیج کارکنان استان سیستان و بلوچستان است، افزود: میزهای خدمت در واقع یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز