کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در سیستان وبلوچستان

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۱۴۳۳
کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در سیستان وبلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ازکشف یک تن و 500 کیلو گرم مواد افیونی در عملیات مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشورخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال و جابجایی محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند 
وی افزود: شب گذشته با کنترل و رصد تحرک قاچاقچیان، مخفیگاه اعضای این باند مسلح که قصد جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان را داشتند شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات تکاوران انتظامی پس از محاصره و ورود به مخفیگاه قاچاقچیان، در بازرسی از محل نگهداری مقدار 687 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک، 522 کیلو و 800 گرم حشیش، یک قبضه سلاح کلاش، تعداد 231 عدد فشنگ جنگی و مقادیر زیادی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی هویت اعضای این باند افزود: قاچاقچیان  با استفاده از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه فرار کرده بود.

وی به دیگر عملیات ماموران انتظامی پلیس مبارزه بامواد مخدر استان در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و نیمروز اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات هماهنگ قبل از انجام هرگونه عکس العملی از سوی سوداگران، 3 قاچاقچی دستگیر، سه دستگاه خودروی پژو توقیف و مقدار 225 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.
به گفته سردار طاهری، در این دو عملیات در مجموع یک تن و 436 کیلو و 600 گرم مواد افیونی کشف و از انتقال آن به عمق کشور جلوگیری شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز