زمین گیر شدن سوداگران مرگ، با یک تن و ۲۲ کیلو مواد افیونی

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۵۱۳۸
زمین گیر شدن سوداگران مرگ، با یک تن و ۲۲ کیلو مواد افیونی
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۲۲ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار "احمد طاهری" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.
وی افزود: در همین رابطه روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های شمال و جنوب استان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند‌های مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطار‌های صادره، به سمت آن‌ها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به ارتفاعات منطقه متواری شدند.
سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس، بطور همزمان در مجموع عملیات‌های مقتدرانه ۲ نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک تن و ۲۲ کیلو مواد افیونی شامل ۹۷۴ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک و ۴۷ کیلو و ۴۲۰ گرم شیشه کشف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی استان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز