امام جمعه زاهدان: توهین به قرآن بیانگر پیشرفت اسلام است

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۶:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۸۳۹۳
امام جمعه زاهدان: توهین به قرآن بیانگر پیشرفت اسلام است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: آتش زدن قرآن کریم در سوئد و توهین به رهبر معظم انقلاب بیانگر پیشرفت اسلام، انقلاب و فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی و همه انبیاء الهی و البته همه ارزش‌های جاودانه الهی است.

وی بیان کرد: اهانت به قرآن کریم، اهانت به حقیقت، درستی و راستی است که نتیجه جز خواری و ذلت برای اهانت کنندگان نخواهد داشت.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اقدامات اخیر غربی‌ها افزود: آتش زدن قرآن کریم در سوئد، توهین به مقام معظم رهبری و تحریم سپاه در مجلس اتحادیه اروپا نشان دهنده پیشرفت اسلام، انقلاب و فرهنگ انقلاب اسلامی و شتاب این پیشرفت در جهان است و دشمن نگران پیشرفت اسلام، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی اظهارداشت: این اقدامات دشمن نشان دهنده نقش آفرینی مقام معظم رهبری در حفظ تمامیت ارضی کشور و استقلال ایران اسلامی است.

آیت الله محامی تصریح کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر که نشان دهنده غیرت جامعه اسلامی نسبت به زندگی و عاقبت بخیری مردم جامعه است و همچنین اقدام به تحریم سپاه به دلیل ترس از نقش آفرینی سپاه نشانه عجز آنهاست زیرا نمی‌توانند در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرند و به توهین و اهانت به مقدسات روی آورده‌اند.

وی از رئیس جمهور و هیات دولت بدلیل توجه به مشکلات سیستان و پیگیری حق آبه رودخانه هیرمند، رفع کمبود نفت و گاز و حل مشکلات آسیب دیدگان و همچنین مصوباتی که در صورت اجرا کل استان متاثر از آن خواهد شد قدردانی کرد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز