انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۴:۰۲
کد خبر: ۱۴۵۰۶۲۹
انهدام باند سارقان مسلح در چابهار
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند سه نفره سارقان مسلح با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در شهرستان چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  سردار "دوستعلی جلیلیان"  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که حساسیت هایی در چابهار ایجاد کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در این راستا با اقدامات گسترده میدانی و رصدهای مستمر اطلاعاتی، سه نفر از سارقان سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های تخصصی به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار اعتراف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تیغه خشاب به همراه سه فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار جلیلیان از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز