۲۶۳سازمان مردم نهاد جوانان در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۱۱۹۲
۲۶۳سازمان مردم نهاد جوانان در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 263 سمن جوانان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، ادهم کرد زابلی اظهارداشت: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان فعال بود که هم‌اینک شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه هستیم و موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه مشارکتهای اجتماعی شده ایم .

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع ۲۶۳ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در این استان فعالیت می‌کنند که ۶۳ سمن شناسه ملی دریافت کردند.

وی گفت : شناسه ملی یکی از نیازهای اولیه سازمان‌های مردم نهاد جوانان است و فعالیت آن‌ها را سرعت می‌بخشد.

کرد با اشاره به اهمیت توجه به سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: توجه به سازمان‌های مردم نهاد موجب توسعه و گسترش مشارکت‌های اجتماعی می‌شود.

وی گفت: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمندسازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان اظهارداشت: به منظور افزایش میل جوانان به ازدواج و داشتن ازدواج‌های پایدار در استان تاکنون ۳۹۴ کارگاه برای فعالان این حوزه برگزار شد.

کُرد با اشاره به کسب رتبه سوم کشور در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان بیان کرد: در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مهمترین مشکلات جوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و دستگاه‌های متولی امور جوانان به ارائه راهکارهای خود می‌پردازند تا با هماهنگی با ادارات و نهادها در سطح استان، از امکانات دولتی به منظور پیشبرد اهداف جوانان استفاده بهینه را داشته باشیم.

وی افزود: حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته‌ایم و در بحث کمیت حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی نیز موفقیت‌های مناسبی داشته‌ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان نیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:در ارزیابی شاخصهای حوزه جوانان موفق به کسب رتبه چهارم کشور شدیم که نشان از توجه به امور جوانان دارد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز