رئیسی: ایران و پاکستان روابط عمیقی دارند

۱۴۰۲/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۵:۱۴
کد خبر: ۱۴۷۴۷۲۹
رئیسی: ایران و پاکستان روابط عمیقی دارند
رئیس جمهور گفت: ایران و پاکستان روابط بسیار عمیقی دارند که ریشه این ارتباط به باورها و اعتقادات دو کشور بر می‌گردد، گفت: امروز اراده بین ایران و پاکستان آن است که سطح این روابط از میزانی که وجود دارد، بالاتر برود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،رئیس جمهور در مراسم افتتاح پست و خط تبادل برق میان ایران و پاکستان گفت: ارتباطات ایران و پاکستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف برقرار بوده و روز به روز گسترش یافته و امروز اراده دو کشور بر بهبود و ارتقای بیش از پیش این روابط است.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان در مراسم مشترک افتتاح پست و خط تبادل برق میان ایران و پاکستان که با حضور آقای «شهباز شریف» نخست وزیر این کشور برگزار شد، از اینکه با این افتتاح یکی از جلوه‌های تعمیق و تقویت همکاری میان دو کشور دوست و برادر رقم می‌خورد، اظهار خرسندی کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و پاکستان روابط عمیقی دارند که ریشه در اشتراکات فرهنگی و اعتقادی دو کشور دارد، گفت: پاکستان، مردمی بسیار فهیم و متدین دارد که علاقمند انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و امروز روابط دو ملت مثال‌زدنی است.

دکتر رئیسی افزود: ارتباطات ایران و پاکستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف برقرار بوده و روز به روز گسترش یافته و امروز اراده دو کشور بر بهبود و ارتقای بیش از پیش این روابط است.

رئیس جمهور با خوشامدگویی به نخست وزیر و دیگر مقامات پاکستانی حاضر در این مراسم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی علیرغم تهدیدها، فشارها و تحریم‌ها با همت دانشمندان و فرهیختگان جوان خود و با تکیه بر دانش و فناوری در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی گام‌های بلندی برداشته است.

انتهای پیام 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز