جام ایرانیان به مرزی‌ترین نقطه جنوب شرق ایران در سیستان و بلوچستان رسید

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۴۷۸۷۷۳
جام ایرانیان به مرزی‌ترین نقطه جنوب شرق ایران در سیستان و بلوچستان رسید
مسابقات مینی‌فوتبال به عنوان جام ایرانیان در بخش ریگ ملک شهرستان مرزی میرجاوه به میزبانی روستای ۲۲ بهمن با شرکت بیش از ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم در جمع فوتبال دوستان این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، آئین افتتاحیه اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال محلات تحت عنوان جام ایرانیان در بخش ریگ ملک شهرستان مرزی میرجاوه به میزبانی روستای ۲۲ بهمن با شرکت بیش از ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم در جمع پرشور جوانان و فوتبال دوستان این منطقه برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه عباس شیبک سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیئت همراه، بخشدار مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین، معتمدین و ریش‌سفیدان و جوانان ورزش‌دوست حضور داشتند.

آمار بالای زمین چمن‌های مصنوعی مینی‌فوتبال در کنار خانه‌های ورزش روستایی در سراسر سیستان و بلوچستان موجب شده این استان در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای در خصوص برگزاری جام ایرانیان داشته باشد که حتی بیشترین ورزشکاران شرکت‌کننده را نیز به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است؛ از شمال تا جنوب استان سیستان و بلوچستان، ۱۱۰۰ تیم جهت شرکت در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که در پایان رقابت‌ها تیم‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما