معلمان نقش اساسی و تاثیرگذاری در آینده این کشور دارند

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۴۷۹۹۱۵
معلمان نقش اساسی و تاثیرگذاری در آینده این کشور دارند
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پایه و اساس آموزش و پرورش معلمان هستند، گفت: معلم نقش اساسی و تاثیرگذاری در آینده این کشور ایفا می‌نماید‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،محمدکرمی در حاشیه بازدید از دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: پایه و اساس هر کشوری آموزش و پرورش است نه تنها تربیت نسل آینده بلکه آینده یک کشور در آموزش و پرورش ساخته می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق در مسیر تربیت نسل‌ها بیان داشت: اگر برنامه‌ریزی و اقدام صحیح صورت بگیرد؛ مسلماً نیروهای خلاق، مومن، متفکر، جهادی و انقلابی تربیت خواهد شد، در غیر اینصورت دچار آسیب جدی خواهیم شد.

 وی در ادامه به جنگ فرهنگی و شناختی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: جنگ شناختی ۵ شاخص و دو ابزار مهم دارد.

استاندار تصریح کرد: ابزار جنگ شناختی رسانه و فضای مجازی است، اگر ما از این دو ابزار استفاده صحیح نداشته باشیم با چالش مواجه خواهیم شد.

کرمی خطاب به معلمان بیان داشت: برای اینکه روی دانش آموزان تاثیر گذار باشید، علاوه بر توجه به نوع برخورد و رفتار در جهت توانمندی علمی و فکری دانش آموزان برنامه‌ریزی نمائید‌.

وی با تاکید بر اینکه قرآن بهترین دستورالعمل زندگی است، اذعان کرد: تاثیر رفتار معلمان بر روی دانش آموزان غیر قابل انکار است، و الگو پذیری معلمان از کتاب انسان ساز و هدایتگر قرآن در این مسیر مورد استفاده قرار بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: خداوند به معلمان توفیقی داده که در این جایگاهی که منصوب به انبیاست خدمت نمایند.

کرمی تصریح کرد: با تلاش و کوشش برای کسب علم و تربیت نسل ها میتوانید دانش آموزان و دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی ایران تربیت نمائید.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز