عاملان قتل در زابل دستگیر شدند

۱۴۰۲/۰۳/۱۵ - ۱۱:۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۴۸۱۹۴۹
عاملان قتل در زابل دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل شهروند زابلی در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی ۴۶ ساله با سلاح شکاری در یکی از محلات شهرستان زابل و متواری شدن قاتل و۲ همدستش، بررسی موضوع و دستگیری عاملان این قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس مشخص شد عامل این قتل و۲ همدستش پس از ارتکاب جرم به مکان نامعلومی متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی های دقیق پرونده و اظهارات شاکی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با بهره گیری از اقدامات تخصصی پلیسی مأموران توانستند عامل این قتل به همراه ۲ همدستش را در یکی از محلات زابل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی اظهارداشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با مستندات پلیس به جرم قتل اعتراف و اذعان داشتند علت و انگیزه آنها از ارتکاب قتل، اختلافات خانوادگی با فرد مقتول بوده که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز