جزئیات ضرب و شتم ذیحساب توسط مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۰:۳۶
کد خبر: ۳۸۴۹۷۴
جزئیات ضرب و شتم ذیحساب توسط مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان
ذیحساب اداره کل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: روز شنبه با در جریان گذاشتن حراست به اداره رفتم ، در دفتر کارم نشسته بودم که آقای مدیرکل با البسه ورزشی و با سر وصدا و فحش های رکیک به سمت من آمد و مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که در نهایت همکاران جلوی وی را گرفتند.

ذیحساب اداره کل محیط زیست استان در گفت و گو با خبرنگار برنا در زاهدان اظهار داشت: آقای مدیرکل یک هفته قبل به من  اعلام کرده بود که سفری دولتی به کشور پرو در پیش داریم و 5 الی 6 نفر نیز از استان در این سفر حضور دارند اگر می شود کمکی صورت گیرد تا هزینه هایش تامین شود.

وی اضافه کرد: توضیحاتی دادم که ما برای این کار اعتباری نداریم ولی با توجه به بحث استان و تالاب هامون کمک می کنیم و از محلی دیگر پول در اختیارتان می گذارین شما نیز پیگیری کنید از طریق سازمان برنامه و بودجه و استانداری تا این مبلغ به محل خودش بازگردد، ما به صورت امانت از حساب تنخواه مبلغی در اختیارتان می گذاریم.

عباس دهمرده گفت: در مرحله اول 60 میلیون تومان پول در خواست کردند که ما طی یک فقره چک به حساب واریز کردیم دو روز بعد نامه ارسال کرد که این مبلغ کم است و 65 میلیون تومان دیگر نیاز است که این مبلغ از حساب تنخواه واریز کردیم از محلی که اعتباری وجود نداشت.

وی ادامه داد: در بحث مالی هر هزینه ای محل خاص خودش را دارد اما این سفر اصلا محل اعتبار ندارد ، ما صرفا بخاطر تالاب همکاری کردیم و 125 میلیون تومان در اختیارشان گذاشتیم ضمن اینکه سفر های خارجی یک دستورالعمل دارد که براساس این دستورالعمل ما هزینه سفر را تقریبا 110 میلیون تومان محاسبه کردیم.

دهمرده مدعی شد: ایشان با همکاران مالی تماس گرفتند که به ذیحساب بگویید من 5 الی 6 هزار دلار پول توجیبی باید داشته باشم که من نیز جواب رد دادم.

وی افزود:مدیرکل روز جمعه با تلفن همراه من تماس گرفتند که چرا پول نمی دهی؟  و در این تماس تلفننی ضمن فحش های رکیک مرا تهدید کرد.

ذیحساب اداره کل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: روز شنبه با در جریان گذاشتن حراست به اداره رفتم ، در دفتر  کارم نشسته بودم که آقای مدیرکل با البسه ورزشی و با سر وصدا و فحش های رکیک به سمت من آمد و مرا مورد ضرب و شتم قرار  داد که در نهایت همکاران جلوی وی را گرفتند.

وی اذعان کرد:مدیرکل محیط زیست   چندی از همشهریانش را نیز با خود آوردده بود.

دهمرده ادامه داد:بعد از این جریان حراست اداره کل دارایی نیز طبق روال اداری قضیه را پیگیری کرد و من نیز به پلیس گزارش کردم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین در انتخاب مدیران دقت بیشتری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز