تجلیل از دانش آموز نخبه بنیاد کودک ایرانشهر

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۲۰۶۸۰
تجلیل از دانش آموز نخبه بنیاد کودک ایرانشهر
140 نفر از دانش آموزان نخبه ایرانشهری تحت حمایت بنیاد کودک در آیینی روز سه شنبه در دانشگاه ولایت این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، امام جمعه ایرانشهر در این آیین با گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: تمام بنیادها و موسساتی که در راستای رفع محرومیت و پرورش استعدادها فعالیت می کنند اجر و ثواب بالایی نزد خداوند دارند.

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با بیان اینکه کودکان آینده سازان مملکت هستند،اظهار داشت: قلب و روح کودکان مانند یک زمین خالی می ماند که هر بذری در آن کاشته شود آن را می پذیرد چه بهتر که در این سرزمین مستعد بذر محبت کاشته شود.

فرماندار ایرانشهر نیز با بیان اینکه انسان مومن نباید در مقابل مشکلات و معضلاتی که در گوشه و کنار شهر رخ می دهد بی تفاوت باشد، گفت: وظیفه انسانی و اسلامی ایجاب می کند تا در مقابل کودکانی که از نعمت پدر و مادر و حتی نان شب محروم هستند احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

نبی بخش داوودی اظهار داشت: نباید فرزندان این مرز و بوم به دلیل فقر از فراگیری علم، دانش، رشد و بالندگی محروم شوند.

مدیر بنیاد کودک ایرانشهر نیز ضمن تشریح فعالیت های این موسسه گفت: این نهاد فعالیت خود را از سال 1393 در این شهرستان آغاز کرده به طوری که تاکنون توانسته 300 دانش آموز بی بضاعت را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

انور آسوده اظهار داشت: بنیاد کودک ایرانشهر علاوه بر حمایت تحصیلی، هزینه های درمان دانش آموزان و خانواده هایشان را نیز پرداخت می کند.

وی گفت: بنیاد کودک برخاسته از بطن مردم و اجتماع است و رسالت مهم آن کمک و مساعدت به دانش آموزان نخبه که تمکن مالی برای ادامه تحصیل ندارند، است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز