با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان چابهار

تجلیل از خانواه معظم شهدای چابهار

۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۵:۱۷
کد خبر: ۴۳۸۴۵۷
تجلیل از خانواه معظم شهدای چابهار
رئیس بنیاد شهید شهرستان چابهار به همراه مسئولین بخش پلان با خانواده معظم شهدای روستاهای صدیق زهی ، یعقوب زهی و گارکندی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از چابهار ، علی داوری نیا ضمن بیان جایگاه شهدا هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا و معرفی الگوهای گمنام عرصه ایثار و شهادت اعلام کرد و اظهار داشت:حفظ حرمت شهدا ، رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در جامعه می شود

وی گفت: وضعیت نابسامان مسیرهای مواصلاتی فاز یک و دو بخش پلان شایسته ساکنین و مردم شهید پرور بخش پلان نیست و خواهان تکمیل هر چه سریعتر پروژه ها هستیم و از مسئولین می خواهیم جهت معرفی شهدا با نصب عکسها و بنرهای شهدا نام این عزیزان را زنده نگه دارند .

رضا صادقی خواه جانشین بخشدار پلان در ادامه  این مراسم افزود: بخشداری پلان همواره برای خدمت رسانی به خانواده شهدا آماده بوده و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد

وی در مورد فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به اینکه شهادت افتخاری است که نصیب هر کسی نخواهد شد و بیان داشت: شهدا با گذشت از جان خویش از کشور عزیزمان ایران اسلامی و آرمانهای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دفاع نمودنده اند و حال حداقل وظیفه ما خدمت به بازماندگان این شهدا است .

در بخشی از این دیدار خانواده شهدا با بیان مشکلات موجود از جمله نداشتن امکانات و راههای مناسب در روستا و مشکل کمبود آب شرب که از مشکلات عمومی منطقه هستند از مسئولین تقاضای رسیدگی و توجه خاص در این زمینه را کردند

مادر شهید کریمداد جدگال با بیان مطالبی از زحمات بنیاد شهید شهرستان و مجموعه بخشداری پلان تقدیر و ابراز رضایت از خدمات این نهاد ها داشتند.

در پایان این مراسم که با حضور آقای بادپا فرمانده حوزه مقاومت بسیج پلان و آقای درخشیده فرمانده دسته رزمی پلان و تعدادی از دهیاران و اعضای شوراهای مناطق انجام گرفت هدایا و جوایز ویژه ای از طرف  رئیس بنیاد شهید به خانواده شهدا اهدا گردید.

بخش پلان یکی از محروم ترین بخش های کشور است که در هفتاد کیلومتری شهر چابهار و در جنوب استان سیستان وبلوچستان قرار گرفته، که رودخانه کاجو از آن میگذرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز