حسین ثوری:

سیستان و بلوچستان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۷:۵۷
کد خبر: ۴۴۴۱۳۱
سیستان و بلوچستان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی همچون غارها، تالاب ها، چشمه های آب معدنی، آبشارهای زیبا،است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، حسین ثوری اظهار داشت: به طوری که 446 جاذبه گردشگری در این استان شناسایی و ثبت شده که از این تعداد 167 جاذبه طبیعی است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با بهره‌مندی از اقلیم خاص و وجود امکانات و اماکن ورزشی و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای که دارد می‌تواند سهم خوبی از گردشگری ورزشی در کشور داشته باشد که نیازمند کار و برنامه‌ریزی از طرف مسئولین ذیربط است که بتوان این ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری ورزشی می تواند گامی مهم و ارزشمند در راستای توسعه استان نیز باشد و تنها راه برون رفت سیستان و بلوچستان از وضعیت اقتصادی کنونی توسعه گردشگری همه جانبه و هدفمند می باشد.

ثوری بر ایجاد زمینه‌ها و بستر جذب گردشگر در استان تأکید کرد و افزود: لازم است با برنامه‌ریزی‌های منسجم و تعریف شده مسیر و محورهای گردشگری ورزشی را در استان به خوبی مشخص کرد.

وی ادامه داد: امروز در جهان گردشگری به عنوان یک صنعت تعریف می‌شود، بطوریکه صنعت گردشگری به دلیل گردش مالی بالایی که به همراه دارد در رونق اقتصادی کشورها نیز بسیار تأثیرگذار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز