هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح خدمات و دستاوردهای نظام است

۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۰:۲۸
کد خبر: ۴۴۷۷۹۷
هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح خدمات و دستاوردهای نظام است
امام جمعه زاهدان گفت: هفته دولت، فرصت و بهانه خوبی است که خدمات و کارهای انجام شده توسط مسؤولان بخش‌های گوناگون از این تریبون و از طرق مختلف به اطلاع شهروندان برسد تا مردم با بخشی از زحمات و خدمات ارزشمند ادارات آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح خدمات و دستاوردهای نظام در سیستان و بلوچستان است.

امام جمعه زاهدان افزود: نظام اقدامات و دستاوردهای بسیار خوبی در خطه است کشور داشته است که مسؤولان باید در این هفته آنها را برای مردم بازگو کنند.

سلیمانی گفت: هفته دولت، فرصت و بهانه خوبی است که خدمات و کارهای انجام شده توسط مسؤولان بخش‌های گوناگون از این تریبون و از طرق مختلف به اطلاع شهروندان برسد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در زمینه جنایت‌های آل سعود، بیان کرد: هرگز حکومت آل سعود نمی‌تواند با حملات هوایی و قتل عام مردم مظلوم و به خاک و خون کشیدن آوارگان در اردوگاه و بمباران مدارس و کشتار کودکان، این ملت به پاخاسته را به زانو درآورد.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: حمله ارتش عربستان به یمن و کشتار مردم بی‌دفاع این کشور با حمایت‌های رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و این اقدام ظالمانه آن‌ها، یمن را به باتلاقی برای سرنگونی آل سعود تبدیل می‌کند.

این مسؤول به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: کشور ایران یک کشور باثبات و صلح دوست در دنیا است و همیشه حامی مظلومین بوده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: همزمان با افزایش جنایات تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی و توطئه‌های بین‌المللی و ذلت و فرومایگی برخی رژِیم های عربی، جمهوری اسلامی ایران، اصول و اسلوب جدیدی را در روابط بین‌الملل با وحدت ملی و تکیه بر خودکفایی و بر مبنای حق، صبر، استقامت و منطق رویارویی با دشمن در بیش از سه دهه، پایه‌گذاری کرده است.

وی تاکید کرد: پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند و همه وظیفه داریم تا گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز