کارتن خوابهای چابهار دارای سرپنا می شوند

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۸:۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۴۹۹۰۵
کارتن خوابهای چابهار دارای سرپنا می شوند
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت : مرکز سرپناه شبانه بزودی در شهر چابهار با تعامل و همکاری بین ادارات افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا ، براساس مصوبه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار مقرر شد هر چه سریعتر سرپناه شبانه برای کارتن خوابها در چابهار ایجاد شود و در همین راستا شهرداری و شورای شهر مقدمات اسکان دویست نفر از بی سرپناهان شهر چابهار را فراهم کردند.

احمد علی موهبتی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: همه دستگاهها در خصوص راه اندازی سریع سرپناه شبانه اقدام کنند چگونه میتوان در حالی شب را روز کرد عده ای محتاج یک پناهگاه شبانه و یک وعده غذای گرم هستند همه ما و شما براساس وظایف انسانی و وجدانی خویش باید به این مهم توجه کنیم و این مهم را به تحقق برسانیم.

سرحدی معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار افزود: این امر میتواند چهره شهر را زیبا ، امنیت و پشتیبانی را برای این قشر آسیب دیده رقم زند.

دادکزیم بلوچ شهردار چابهار نیز در این جلسه بیان داشت: شهرداری چابهار آماده هرگونه حمایت در خصوص تامین اسکان بی سرپناهان است در حال حاضر برای دویست نفر از کارتن خوابها در بخش مردان و زنان مقدمات اسکان از ردیف اعتبارات این دستگاه  با مصوبه شورای محترم اسلامی شهر چابهار فراهم شده است.

تاوانه رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار از صدور مجوز شلتر (سرپناه شبانه کارتن خوابها) خبر دادند ایشان افزودند تمام سعی و تلاش خویش را بکار خواهیم گرفت تا با ارائه برنامه های متعدد مددکاری و مشاوره ای بتوانیم اشخاص را بسمت مثبت و ترک اعتیاد آماده کنیم.

اداره کل بنادر و کشتیرانی با تزئین نمودن محل اسکان بی سرپناهان در واقع از دستگاههای بودند در اولین روزهای این برنامه حس هم نوع دوستی و انسانیت را برای مردمان چابهار نشان دادند.

متاسفانه افراد بی سرپناه و کارتن خواب همه روزه برای سیر کردن شکم گرسنه خویش دست به دامان سطل های زباله هستند و گاها ممکن هست مرتکب خطاها و اشتباهاتی شوند که جامعه با خسارات عدیده ای روبه رو گردد از جمله آنها شامل از بین رفتن سیم های برق ، تلفن ،لوله آب و ..... میباشد ان شاءالله با محقق شدن سایر گامهای این مهم شاهد سرپناه و دلگرمی این قشر آسیب دیده و بازگشت به زندگی آبرومندانه خواهیم شد.

این حرکت بزرگ و انسانی نماد بیداری وجدان های هست که بدون هیچگونه مانور تبلیغاتی تاکنون اقدام نمودند امید می رود دعای خیر کسانیکه همه روزه زیر درختان ،رودها، پل ها پرپر میشدند و هیچگونه امیدی به زندگی نداشتند بدرقه راهشان باشد و زندگی پر از امنیت و آسایش و توام با موفقیت را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز