در اولین روز هفته دولت؛

۱۰ طرح توزیع برق چابهار به بهره برداری رسید

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۸:۰۳
کد خبر: ۴۴۹۹۲۴
۱۰ طرح توزیع برق چابهار به بهره برداری رسید
رئیس اداره برق شهرستان چابهار از افتتاح و بهره برداری 10 طرح توزیع برق در اولین روز از هفته دولت در چابهار و حوزه دشتیاری و نگور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا امید رضا مشهدی در حاشیه افتتاح طرح های اداره برق اظهار کرد: این طرح ها در زمینه توسعه و احداث، توسعه فیدر از پست های فوق توزیع، منابع طرح های عمرانی، جابجایی تاسیسات، ایجاد قدرت مانور، اصلاح و بهینه سازی شبکه، شبکه روشنایی معابر، طرح های کاهش تلفات و نیرورسانی است.

وی افزود: افتتاح تامین روشنایی بلوار شهید رجایی با حجم 1.7 دهم کیلومتر و سقف اعتباری بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون ریال با مشارکت شهرداری چابهار اجرای فونداسیون های این پروژه را برعهده داشت؛ ترانس نصب شده به منظور رفع افت ولتاژ مشترکان این محدوده است امسال شرکت برق با سقف اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال پروژه هایی در سطح توزیع برق در سطح شهرستان اجرا کرده برای تامین 600 دستگاه چراغ در سطح شهر و سایر پروژه هایی انجام شده است.

مشهدی بیان کرد: تامین برق متقاضیان حاشیه شهر اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال که در تامین برق یک فاز 80 دستگاه ترانس و 5 کیلومتر شبکه های مختلف برق هزینه شده است.

رئیس اداره برق شهرستان چابهار ادامه داد: تامین برق امسال در سطح فوق توزیع و خطوط فشار قوی با نصب پست 80 مگا وایتی در وردی شهرستان از سمت منطقه آزاد و ارتقای پست ها 40 درصد به ظرفیت برق شهرستان اضافه شده که پاسخگوی که در افق چابهار دیده شده است ادامه خواهد داشت.

وی اذعان کرد: 12کیلومتر خط 63 کیلو ولت دو مداره احداث شده و احداث پست 63 کیلو ولت سیار در حاشیه شهر برای تامین برق کامل مناطق حاشیه شهر مناطق جدید زیبا شهر و مهرشهر چابهار در دو ماه آینده پست افتتاح خواهد شد و افقی که در سال های پیش رو داریم به سطح ایده آل برسیم.

مشهدی خاطرنشان کرد: یک پست 63 کیلو وات سیار که 100 میلیارد تومان هزینه دارد این پست ها کاملا ایزوله شده در محیط  گاز هستند و بهترین تدبیر برای مناطق ویژه آب هوایی شهرستان چابهار است و اعتبار خط انتقال دو مداره هرکیلومتر پست 63 کیلو وات بالغ بر 300 میلیون تومان هزینه بر می دارد و در شرایط ناهمواری 400 میلیون تومان هزینه در بر می دارد.

منبع : چابهاران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز