معاون توسعه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان؛

رشد ۸۰۰ درصدی عناوین کسب شده بین‌المللی توسط ورزشکاران سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۶:۵۸:۳۵
کد خبر: ۴۵۰۴۶۷
رشد ۸۰۰ درصدی عناوین کسب شده بین‌المللی توسط ورزشکاران سیستان و بلوچستان
معاون توسعه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: طی دو سال گذشته ۳۶ عنوان بین‎المللی توسط ورزشکاران استان کسب شده که رشد ۸۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد اظهار داشت: در سال 93 تعداد عناوین بین‌المللی کسب شده توسط ورزشکاران استان 4 عنوان بود که به تعداد 36 عنوان افزایش یافته و 800 درصد رشد یافته است.

وی گفت :ورزشکاران سیستان و بلوچستان در رشته ها و رقابت های انفرادی کشور در سال گذشته 555 مدال بدست آوردند که 145 مدال آن طلا بوده است.

 معاون توسعه ورزش و جوانان استان گفت: در این مدت 334 ورزشکار در رشته‌های مختلف به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کردیم و 27 دوره میزبانی مسابقات  قهرمانی کشور را برعهده داشته ایم همچنین  23 ورزشکارنیز به مسابقات بین‌المللی اعزام شدند.

وی افزود: ‌ظرفیت‌های خوب استان در بخش ورزش موجب شد تا 103 نفر از استانمان به اردوی تیم ملی دعوت به عمل آید و 73 نفر ورزشکار برگزیده اردوی تیم ملی داشته باشیم.

کرد با اشاره به اینکه هم‌اکنون در استان 36 هزارو 349 ورزشکارسازمان یافته وجود دارد، تصریح کرد: طی چند سال اخیر 651 برنامه در قالب جشنواره، همایش، مسابقات همگانی و روستایی و عشایری در سطح استان اجرا شده است.

وی گفت:  توسعه بازی‌های بومی ومحلی در سال جاری نیز با قوت ادامه پیدا می‌کند و در این خصوص درسال گذشته موفق به کسب مقام نخست اجرای بازیهای بومی محلی در کشور شده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز