۵ طرح عمرانی در بخش بنت نیکشهر بهره برداری و کلنگ زنی شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۲:۴۸
کد خبر: ۴۵۲۱۹۱
۵ طرح عمرانی در بخش بنت نیکشهر بهره برداری و کلنگ زنی شد
فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ششمین روز هفته دولت پنج طرح عمرانی، بهداشتی و آموزشی در بخش بنت این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صاحب گل صالحی این طرح ها را شامل افتتاح خانه بهداشت کلچات بنت با مساحت ۸۵ مترمربع، بهره برداری از ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت دستگرد با زیربنای۴۴۴ متر مربع، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه حکیمه بنت با زیربنای ۵۰۰ متر مربع، بهره برداری از بوستان روستای کنارکمبان با مساحت چهار هزار متر مربع و اعتبار ۸۳۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی افزود: کلنگ احداث چند طرح بهداشتی شامل مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت، مرکز تسهیلات زایمانی، پانسیون پزشکی و پایگاه اورژانس بین راهی بنت با پیش بینی ۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه سفر وزیر بهداشت در شهر بنت به زمین زده شد.

در مجموع 78 طرح عمرانی، خدماتی، فضاهای آموزشی، برق رسانی، عمران شهری و روستایی و کشاورزی با اعتبار 172 میلیارد ریال تا پایان هفته دولت در شهرستان نیکشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

بخش بنت با 30 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری غرب نیکشهر واقع شده است.

شهرستان نیکشهر با 13 هزار و 410 کیلومتر مربع وسعت بر اساس سرشماری نفوس و مسکن آبان 1390، دارای 127 هزار و 872 نفر جمعیت، 395 روستا، چهار بخش، سه شهر و 11 دهستان است.

نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

منبع : ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز