ثبت نام بیش از ۴۵ هزار خانواده در طرح سرشماری نفوس و مسکن

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۴:۵۷
کد خبر: ۴۶۶۶۶۳
ثبت نام بیش از ۴۵ هزار خانواده در طرح سرشماری نفوس و مسکن
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح سرشماری نفوس و مسکن تا ظهر امروز 45 هزار و 978 خانواده سیستان و بلوچستانی در این طرح ملی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا مالکی شجاع اظهار کرد: از ابتدای طرح سرشماری نفوس و مسکن تا کنون 45 هزار و 978 خانواده سیستان و بلوچستانی در این طرح ملی شرکت کرده‌اند.

وی گفت: این تعداد خانواده، شامل 181هزار و 416 نفر است که به صورت اینترنتی اقدام به ثبت‌نام در این طرح سرشماری که در گام اول به صورت اینترنتی انجام می شود، شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طرح ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 جوایزی به مثل هزار جایزه 10میلیون ریالی و دو گیگ اینترنت رایگان به سرپرستان خانواده‌ها تعلق می‌گیرد، افزود: در دو مرحله قرعه کشی که تاکنون انجام شده 4 نفر از استان صاحب جایزه 10 میلیون ریالی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه آغاز شده و تا بیست و چهارم مهرماه ادامه دارد، پس از پایان سرشماری اینترنتی، کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده داده می‌شود که خانوار باید در حفظ این کد کوشا باشد، زمانی که مامور سرشماری به در خانه آنان مراجعه کرد با دادن کد به مامور، دیگر سرشماری حضوری نخواهند شد.

مالکی تصریح کرد: از بیست و پنجم مهرماه تا بیست و پنجم آبان ماه نیز سرشماری حضوری صورت می‌گیرد و احتمالا سه روز برای غایبان در نظر گرفته می‌شود، خانوارهایی که اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند دیگر نیازی نیست در سرشماری حضوری شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز