معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

کارخانه های سیمان افتخار صنعت و تولید استان هستند

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۵:۴۱
کد خبر: ۴۷۷۸۱۳
کارخانه های سیمان افتخار صنعت و تولید استان هستند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه های سیمان استان (خاش و سیستان) به سبب نقش مهم در تولید و صادرات از افتخارات منطقه محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، باقر کرد در جریان بازدید از دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان زاهدان افزود: شرکت سیمان خاش با داشتن سابقه برجسته خدمت، کار و تلاش در عرصه صادرات و تولید محصولات کیفی و استاندارد نماد واقعی و افتخار صنعت و تولید در این استان و به عنوان الگوی برتر خدمت در کشور محسوب می شود.

وی اظهار داشت: شرکت سیمان سیستان نیز در کنار سیمان خاش توانسته به جایگاه خوب و شایسته ای برسد و دولت نیز از صنایع پویا و فعال حمایت می کند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: دولت از سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف استان حمایت می کند و توجه به ظرفیتهای بومی و محلی از اولویت های دولت است تا از این راه مردم استان از مزایای اشتغال و تولید سهم ببرند.

کرد برنامه های توسعه منطقه آزاد تجاری چابهار، پیگیری برای ایجاد منطقه آزاد سیستان، حمایت از صنایع، بهره برداری درست از معادن، ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی، شکوفا کردن فعالیتهای اقتصادی در مرز و رونق دادن به معیشت مردم را از اولویت های مهم دولت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت سیمان خاش در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت با حضور در دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان زاهدان تلاش کرده که ظرفیتهای خود را به نمایش گذارد.

خسرو جامعی افزود: شرکت سیمان خاش با حضور در نمایشگاه، آماده خدمت رسانی و ارائه اطلاعات فنی در زمینه سیمان تولیدی به بازدیدکنندگان است.

افزون بر ٦٠ شرکت و تولید کننده مرتبط با صنعت ساختمان از سراسر کشور در این نمایشگاه که از ١١ تا ١٤ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان برپا شده، حضور دارند.

این نمایشگاه با حضور دکتر کرد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛ میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان و سرکنسول کشورهای پاکستان و افغانستان در زاهدان و قشرهای مختلف روز سه شنبه رسماً آغاز به کارکرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز