کشف یک تن و ۸۹۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۸ قاچاقچی حرفه ای در ایرانشهر

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۹:۳۰
کد خبر: ۵۸۰۲۱۶
کشف یک تن و ۸۹۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۸ قاچاقچی حرفه ای در ایرانشهر
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات تکاوران پلیس ایرانشهر یک تن و 890 کیلو مواد مخدر کشف و هشت قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در عملیات تکاوران پلیس ایرانشهر یک تن و 890 کیلو مواد مخدر کشف و هشت قاچاقچی حرفه ای دستگیر شدند.

وی افزود: تکاوران انتظامی شهرستان ایرانشهر در تعاقب اقدامات اطلاعاتی گسترده و بلند مدت، یک باند قاچاقچیان مسلح و حرفه ای را که با استفاده از خودروهای سنگین از نواحی مرزی مواد مخدر را به ایرانشهر منتقل کرد و قصد جابه جایی آن به عمق کشور را داشتند، شناسایی می کنند و تحرکات اعضای آن را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود : پس از اینکه قاچاقچیان با یک دستگاه کامیون وارد کمین تکاوران پلیس شدند، با مشاهده ماموران، ضمن انجام حرکات مارپیچ از منطقه متواری شده که پس از مدتی تعقیب و گریز و هدف قرار گرفتن لاستیک‌های این خودرو، ماموران موفق به توقیف آن شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و در بازرسی دقیق از کامیون، یک تن و 655 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در بدنه آن جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار رحیمی بیان داشت: تکاوران پلیس ایرانشهر در ادامه این عملیات سه دستگاه خودرو سبک دیگر حامل مواد مخدر را در منطقه "ایرانشهر" شناسایی کرد، که قاچاقچیان با مشاهده ماموران با آنها درگیر می شوند و پس از نیم ساعت درگیری ضمن توقیف این خودروها، 6 متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروها 236 کیلو تریاک را کشف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز