جوانترین معاون فرماندار استان منصوب و معرفی شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۸۶۴۰۷
جوانترین معاون فرماندار استان منصوب و معرفی شد
استاندار سیستان وبلوچستان با صدور حکمی مجیب حسنی را به عنوان معاون جدید عمرانی و برنامه ‌ریزی فرمانداری شهرستان سرباز منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجیب حسنی متولد 1364 بعنوان جوانترین معاون فرماندار در استان سیستان وبلوچستان محسوب می شود که با حمایت های فرماندار سرباز و توجه ویژه ی استاندار به حوزه ی جوانان به این سمت گمارده شده است.

وی پیش از این بمدت بیش از یک سال بعنوان بخشدار جوان سکان دار بخشداری بخش سرباز کلات بزرگترین بخش کشور بوده است.

عضو حوزه ی مشاورین جوان استانداری، مشاور جوان فرماندار سرباز، مدرس دانشگاه، کارشناس ناظر جهاد کشاورزی و کارشناس محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی منطقه بلوچستان و کارمند سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی از دیگر سمت ها و سوابق کاری معاون جدید عمرانی و برنامه ریزی فرماندار سرباز است.

فرماندار شهرستان سرباز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دولت در سالهای اخیر توجه ویژه ای برای عمران و آبادانی این منطقه داشته که قابل تقدیر است.

حمیدالدین یوسفی افزود: توجه دولت برای بکارگیری نیروهای بومی ستودنی است و این می تواند قوت قلبی برای نیروی انسانی جوان و پویا جهت کار و تلاش و خدمتگزاری بهتر و صادقانه باشد.

وی از توجه استاندار سیستان وبلوچستان به شهرستان سرباز تشکر کرد و افزود: مردم شهرستان مرزی سرباز همیشه همراه وهمگام مسئولان هستند و برای آبادانی این منطقه دلسوزی زیادی دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز