با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان:

نشست مسئولین کمیته های آموزشی هیات های ورزشی استان در زاهدان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۰:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۰۱۵
نشست مسئولین کمیته های آموزشی هیات های ورزشی استان در زاهدان برگزار شد
نشست مسئولین کمیته های آموزشی هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان با حضور ملایی سفید دشتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان در محل سالن اجتماعات 17 شهریور زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان در نشست با مسئولین کمیته های آموزشی هیات های ورزشی استان که روز دوشنبه 30 مردادماه در محل سالن اجتماعات 17 شهریور زاهدان برگزار شد،اظهار کرد:عدم وجود متولی آموزش کشور بیش از سه دهه تاثیرات منفی بر آموزش تخصصی کشور گذاشته است .

ملایی سفید دشتی افزود:فدراسیون ها اساسا بصورت جدا گانه در بحث اموزش برنامه ریزی می کنند که تا قبل از سه سال اخیر نبود و نبود یک نظام جامع و تخصصی در امر اموزش مشکلات عدیده ای ایجاد کرده است .
وی در ادامه عنوان کرد:جوان بودن دفتر برنامه ریزی آموزشی در وزارت ورزش و جوانان کمتر از سه سال اتفاق افتاده است که افق روشنی را ایجاد کرده است .
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد:تدوین الگوی کیفیت برتر در امر آموزش در حال بررسی بوده است و تاکنون حدود ٨ فدراسیون ورزشی کشور دارای ایزو آموزشی شده و در سال حدود ٢٨هزار نیرو تربیت می کنند.
ملایی سفید دشتی نیاز ضروری به بهره گیری از آموزش هوشمند بعنوان قدرتمندی منابع انسانی دانست و گفت:با اموزش اثر بخش ،استفاده و پرورش مربیان توانمند و با انگیزه در سطح کشوراین امر محقق می شود و وزارت ورزش و جوانان آمادگی لازم در خصوص همکاری در امر اموزش متناسب با واقعیت ها را خواهد داشت .
وی تصریح کرد:نظام مربیگری کشور در حال تغییر است و اقدامات مورد نیاز همچون مدل مفهومی با اجزای فنی تعریف شده واز طریق تعامل با دانشگاه ها و تعیین لیست فدراسیون ها شیوه مشارکت های مورد نیاز مطرح گردیده است تا بتوانیم اثرات مثبت اموزشی را در کشور شاهد باشیم .
وی در پایان به اقداماتی که دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان در سال ٩٦خاص سیستان و بلوچستان با توجه به نیاز سنجی اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه خواهد داد،اشاره کرد و افزود:
-راه اندازی کلینیک مربیگری ورزشی (تغذیه ورزشی ،روانشناسی ،طراحی تمرین ،اخلاق در ورزش )
-برگزاری دوره دانش افزایی مدرسین
-برگزاری دوره های پودمانی در استان
-تمام تلاش در جهت راه اندازی مرکز علمی کاربردی ورزشی استان
-حمایت در امر برگزاری دوره های مربیگری وداوری رشته های ورزشی استان بر اساس اعلام نیاز اداره کل از اقدامات اساسی دفتر برنامه بودجه خاص سیستان و بلوچستان در سال جاری خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز