برگزاری دوره استاژ فنی کاتای بانوان در زاهدان

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۷:۵۴
کد خبر: ۶۳۳۲۲۸
برگزاری دوره استاژ فنی کاتای بانوان در زاهدان
مسئول سبک‌های آزاد بانوان کاراته کار سیستان و بلوچستان گفت: دوره استاژ فنی کاتا برای بانوان کیوکوشین کاراته در زاهدان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، خدیجه سارانی اظهار کرد: چهارمین دوره استاژ فنی کاتا و کومیته در راستای ارتقای سطح کیفی و بروزرسانی تکنیک های بانوان کاراته کار (کیوکوشین) در استان هدف گذاری و برای برگزاری آن مکاتبات لازم با فدراسیون انجام شد و به نتیجه رسید.

وی بیان کرد: برای برگزاری این دوره آموزشی ۷۰ نفر اعلام آمادگی کرده اند در حالی که پیش بینی های انجام شده برای حضور 150 تا 200 بانوی کاراته کار استان بود، به همین دلیل رایزنی ها برای حضور ورزشکاران شهرستان های دور از مرکز استان نیز ادامه دارد تا آنان نیز بتوانند در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سطح کاراته استان نامه نگاری هایی برای حضور مدرس فدراسیون کاراته انجام شد و نتیجه بخش بود، بر اساس اعلام کمیته سبک های آزاد فدراسیون کاراته، مریم قاسمی که عهده دار سمت دبیر و نماینده مربیان سبک های آزاد بانوان فدراسیون کاراته است به عنوان مربی به استان اعزام می شود.

سارانی گفت: زمان برگزاری این دوره 26 آبان ماه است به همین دلیل مربیان استان باید تا 20 آبان ماه اسامی هنرجویان خود را به کمیته معرفی کنند.

وی اظهار داشت: سه دوره قبلی این استاژ سال گذشته با مدرسی قاسمی برگزار شد تا پس از این دوره بانوان استان با ارتقای درجه علمی خود بتوانند در رقابت های ملی و بین المللی مدال آوری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز