برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با سمن ها

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۰:۵۲
کد خبر: ۶۳۹۶۲۲
برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با سمن ها
نشست صمیمی و هم اندیشی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به همراه معاونت فرهنگی و امور جوانان با دبیران سمن های جوانان استان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، این نشست عصر دوشنبه (29 آبان ) با حضور حسین ثوری مدیرکل ورش و جوانان سیستان وبلوچستان ، مقیمی معاونت فرهنگی و امور جوانان ، کارشناسان حوزه جوانان و جمعی از دبیران سمن های فعال جوانان استان در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان زاهدان برگزار شد.

در ابتدا دبیران سمنها به ارائه عمکرد خود در سال 96 پرداختند و همچنین با بیان مشکلات موجود بر سر راه سمنهای استان از مدیرکل ورزش و جوانان خواستند تا در دیدار با معاونت فرهنگی و امورجوانان وزارت ورزش و جوانان مشکلات را مطرح کنند تا راه کاری جهت رفع این مشکلات ارائه شود.   

حسین ثوری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت : استان ما در چند سال اخیر شاهد رشد بسیار خوبی درزمینه ایجاد سمن ها داشته است و این امری بدیهی است که با رشد سمن ها مشکلات آنها هم بزرگتر و بیشتر شود .

وی گفت : سمنها نباید خود را درگیر حاشیه های وزارت خانه ای و دستگاه ها کنند و با جدیت تمام باید به فعالیتهای خود ادامه دهند زیرا پرداختن به این حاشیه ها برای آنها آسیب است.

ثوری با اشاره به این موضوع که سمن ها می توانند بازوان پرقدرتی برای دولت و دستگاه ها باشند بیان کرد : جهت معرفی سمن ها و نوع فعالیت آنها نمایشگاهی مختص سمن ها راه اندازی خواهد شد  تا دستگاه ها و مردم بتوانند از این طریق با نوع فعالیت آنها بیشتر آشنا شوند و بتوانند از خدمات سمنها بیشتر بهره مند شوند.

وی افزود: 11 میلیارد تومان جهت ساخت خانه های جوانان در کلیه شهرستانهای استان اعتبار مشخص شده است که باید فرمانداران شهرستانهای استان برای اختصاص دادن زمین برای ساخت این خانه ها همکاری لازم را کنند.

ثوری گفت : هر کدام از شما دبیران سمنهای استان بعنوان مشاور من در امر رشد و بهبود اوضاع جوانان استان می توانید فعالیت کنید و من هم تمام تلاش خود را جهت حمایت از شما و ایده هایتان انجام خواهم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در پایان افزود : در دیداری که با جناب تندگویان معاون فرهنگی و امور جوانان وزیر خواهم داشت کلیه مشکلات سمن های استان را مطرح خواهم کرد تا با همفکری بتوانیم راهی برای رفع این مشکلات داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز