درخشش گیمرهای جوان سیستان و بلوچستان در جام خلیج فارس

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۴۶۷۴۳
درخشش گیمرهای جوان سیستان و بلوچستان در جام خلیج فارس
چهارمین دوره بازی های رایانه ای جام خلیج فارس روز جمعه در 2 بخش موبایلی و رایانه ای با شرکت افرادی از سراسر کشوردر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این دوره از مسابقات بیش از ٧٠٠ شرکت کننده در رده سنی آزاد از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کاپیا به عنوان تنها نماینده سیستان و بلوچستان متشکل از امیر واثق عباسی، احمد شهرکی ، سیدعلی حسینی سرحدی و سعید سلطانی  در این رقابتها حضور داشت.

این رقابت ها در چهار بخش بازی pes روی pc،کنسول ایکس باکس بازی pes، کنسول پی اس 4 بازی فیفا و کنسول پی اس 4 بازی pes برگزار شد که در بخش  بازی کنسول پی اس 4 بازی pes امیر واثق عباسی از سیستان و بلوچستان موفق به کسب مقام دوم شد.

احمد شهرکی دبیر کاپیا با بیان اینکه مسابقات جام خلیج فارس فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های گیمرهای جوان استان در صنعت بازی های رایانه ای است، افزود: دنیای امروز به بازی های رایانه ای به چشم یک صنعت قدرتمند و رو به پیشرفت نگاه می کند و تمایل نسل جوان برای استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات سبب شده است تا نگاه جدی تری به مسئله بازی های رایانه ای در کشور شود و امیدوارم مسئولین در سیستان و بلوچستان نیز با نگاه جدی تری به این مسابقات نگاه کنند و حمایت بیشتری از جوانان در این زمینه صورت بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز