ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۸:۲۷
کد خبر: ۶۶۵۵۰۶
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت : ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش با موضوع اعتیاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسافر شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش با موضوع اعتیاد،با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ قهرمانی در مسابقات در دو سال اخیر جایگاه خوبی را در  کشور کسب کرد، گفت: در 6 ماه ابتدای سال جاری ورزشکاران خاشی مدال های بسیار خوبی در سطح کشور و جهان به دست آوردند.

وی با بیان اینکه ورزش دشمن اعتیاد است، تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه و آفت های جدی برای جوانان اعتیاد است.

وی ادامه داد: مهم ترین علت گرایش جوانان به طرف مواد مخدر، نشناختن عواقب مصرف مواد مخدر و عوارض ناشی از آن است و در دسترس بودن مواد مخدر به علاوه بیکاری از سایر عوامل  عا جذب جوانان به طرف این بلای خانمان سوز است.

شهنوازی با بیان اینکه اظهار کرد: مهمترین راه مقابله با اعتیاد آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از مضرات است چرا که قطعا اگر یک جوان بفهمد که استفاده از مواد مخدر جان و مال، آبرو و شخصیت اجتماعی و خانواده و شغلش را به خطر می اندازد به سراغ آن نخواهد رفت.

مهدی عیدوزهی معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان خاش اظهار کرد: بلای خانمان سوز اعتیاد، جوانان سیستان و بلوچستان را تهدید می کند و لذا باید همه دستگاه های اجرایی مربوطه در خصوص جلوگیری از این آفت بسیار مهم برنامه ریزی کنند.

وی گفت : نیروی انتظامی بیش از چهار هزار شهید در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیر انقلاب کرده و در سطح جهان رتبه اول مبارزه با مواد مخدر مختص ایران است.

وی ادامه داد: سالانه سازمان ملل از نیروهای انتظامی تقدیم می کند و لذا گرامی می داریم یاد و خاطره شهیدان که در رابطه با مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند .

عیدوزهی با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل کاهش اعتیاد است، تصریح کرد: وظیفه متولیان ورزش تحرک و نشاط جامعه است و باید به ورزش بیشتر اهمیت بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: کسی که از فعالیت های ورزشی برخوردار باشد به هیچ وجه دنبال اعتیاد نمی رود و فرهنگ عمومی ورزش در جامعه باید رشد و گسترش پیدا کند.

گفتنی است، در ادامه این نشست سایر اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و در خصوص برگزاری دوره های آموزشی در رابطه با آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش و هماهنگی با ورزش وجوانان، بحث و تبادل نظر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز