مدرسه آینده نگر ۸ در کریم آباد زاهدان راه اندازی شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۳:۴۸
کد خبر: ۶۷۸۹۶۸
مدرسه آینده نگر ۸ در کریم آباد زاهدان راه اندازی شد
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: به همت سازمان بین المللی دفاع از حقوق کودکان مدرسه آینده نگر 8 در کریم آباد زاهدان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا راشکی افزود: مدرسه آینده نگر 8 توسط سازمان بین المللی دفاع از حقوق کودکان (کافل) در کریم آباد زاهدان راه اندازی شده و به صورت غیر انتفاعی اداره خواهد شد. وی بیان کرد: این موضوع بدان معنا می باشد که کلیه هزینه های بیمه، جذب معلم و اداره مدرسه به عهده خود موسسه بوده و هیچ هزینه ای با عنوان شهریه از دانش آموزان دریافت نخواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در این مدرسه 300دانش آموز دختر و پسر در دو شیفت مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی در خصوص مدرسه آینده نگر 6که روز گذشته در زاهدان به بهره برداری رسید نیز گفت: این مدرسه توسط گروه مدرسین علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس تهران به صورت استیجاری راه اندازی شد که در آن  250 دانش آموز به تحصیل مشغول خواهند شد.

راشکی در ادامه سن ثبت نام کنندگان در این دو فضای آموزشی را 8تا16سال عنوان کرد و ادامه داد: بیشتر ثبت نام شدگان از افراد ایرانی فاقد شناسنامه می باشند.

وی با اشاره به وجود مدارس آینده نگر در حاشیه شهر زاهدان خاطر نشان کرد: سه مدرسه آینده نگر دیگر نیز ویژه بازماندگان از تحصیل، افراد فاقد شناسنامه و اتباع خارجی در حاشیه چابهار، چاه جمال ایرانشهر و زابل در حال راه اندازی است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به  برگزاری جشنواره های خیرین شهرستانی، تاکید کرد: جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز، 9اسفندماه جاری در زاهدان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز