سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل معرفی شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۶:۲۴
کد خبر: ۶۸۸۵۴۹
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل معرفی شد
محمد عمرانی در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان محلی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مرکز آموزش عالی دانش محور در مسیر دانشگاه کارآفرین شدن متناسب با اقتصاد مقاومتی در حال حرکت است.

سلطانعلی میر افزود: همسایگی سیستان و بلوچستان با افغانستان و پاکستان یک ظرفیت است و باید رشته های مورد نیاز این کشورها شناسایی و مجوزهای لازم آنها در دانشگاه آزاد اسلامی استان اخذ شود.

وی اظهارداشت: هم اینک در سیستان و بلوچستان ۲ واحد بین الملل در چابهار و زابل وجود دارد و همه دانشگاهها باید این واحدها را حمایت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این دانشگاه با نگاه کلان و فرامنطقه ای در حوزه های مختلف ورود کرده و ایجاد پارک علم و فناوری پشتوانه خوبی برای این ماموریت است.

میر بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با هفت واحد در نقاط مختلف استان فعال است و تاکنون 80 هزار نفر از این مرکز علمی دانش آموخته شدند.

وی افزود: هم اینک افزون بر 30 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: بیش از 305 نفر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان هستند که جایگاه علمی آنان رو به افزایش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه زابل ظرفیت خروج از بن بست را دارد گفت: ظرفیت های فکری، فرهنگی و تاریخی منطقه سیستان سبب خروج آن از بن بست می شود.

امام جمعه زابل نیز در این مراسم گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت یک توفیق است چرا که برای هر پست و منصب خون شهدای زیادی ریخته شده است.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا افزود: مسئولیت ها باید استعدادها را شکوفا و پایه های حکومت الهی را مستحکم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز