تشکیل کارگروهی برای توسعه صنعتی سیستان و بلوچستان با حضور ایدرو

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۳:۴۶
کد خبر: ۶۹۶۰۹۲
تشکیل کارگروهی برای توسعه صنعتی سیستان و بلوچستان با حضور ایدرو
کارگروه تخصصی مشترک ایدرو و استان سیستان و بلوچستان با هدف تدوین برنامه توسعه صنعتی استان با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی و توانمندی‌های سازمان ایدرو تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی با رییس سازمان ایدرو دیدار و گفتگو کرد که در این جلسه مصوب شد تا کارگروه تخصصی مشترک ایدرو و استان سیستان و بلوچستان با هدف تدوین برنامه توسعه صنعتی استان با بهره گیری از ظرفیتهای قانونی و توانمندیهای سازمان ایدرو تشکیل شود.

سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان درباره نتایج این نشست اظهار داشت: در این جلسه مباحث مرتبط با طرحهای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در استان مورد بررسی قرار گرفت و مسایل و مشکلات احتمالی احصا و راهکارهای عملیاتی رفع آن مورد توافق قرار گرفت.

وی، بازسازی و نوسازی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر و همچنین توسعه و ارتقا آن، تسریع در اجرا و احداث کارخانه تایر هامون در شهرک صنعتی رامشار، رفع مشکلات کارخانه ساخت قطعات فورج تفتان قالب در شهرک صنعتی محمدآباد شهرستان هامون را از جمله موارد مورد توافق در دیدار با دکتر معظمی رییس سازمان ایدرو ذکر کرد.

محبی افزود: در این جلسه عملکرد سنوات گذشته و تخصیص بهینه تسهیلات کمکهای فنی و اعتباری سواحل مکران نیز بطور مشروح مورد ارزیابی قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از محل تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری سواحل مکران، طی دو سال گذشته بیش از ٢ میلیارد تومان تسهیلات به طرحهای ایجادی صنعتی در شهرستانهای چابهار و کنارک تعلق یافته است و زمینه ایجاد ٦ نفر اشتغال فراهم شده است.

بر اساس این گزارش در این نشست، به منظور تدوین برنامه توسعه صنعتی استان با استفاده از ظرفیتهای قانونی و توانمندیهای سازمان ایدرو، تشکیل کارگروه تخصصی مشترکی فی مابین ایدرو و استان مورد توافق قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز