۱۳۵ برنامه هفته جوان در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۰:۵۲
کد خبر: ۷۰۰۷۲۵
۱۳۵ برنامه هفته جوان در سیستان و بلوچستان برگزار می شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 135 ویژه برنامه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته جوان (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمودرضا امیاری با اشاره به اینکه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) هشتم اردیبهشت تا 14 اردیبهشت به عنوان هفته جوان نام‌گذاری شده است، اظهار داشت : امسال در این هفته 135عنوان برنامه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در سرتاسر استان برگزار می‌شود.

وی گفت: تجلیل از جوانان برتر و موثر استان در عرصه های ورزشی، قرآنی، کارآفرینی، گردشگری، علمی، فعالیت‌های رسانه ‌ای و هنری و برگزاری جشنواره امید و نشاط  از مهمترین برنامه های هفته جوان استان است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که فعالیت های مرتبط با جوانان باید با رویکرد مشارکتی، امید و نشاط آفرینی باشد برنامه های هفته جوان استان نیز با همین رویکرد برنامه ریزی شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پیگیری اشتغال، کارآفرینی، آسیب های اجتماعی جوانان، ازدواج، مبارزه با مواد مخدر، گردشگری و فضای مجازی از اولویت برنامه های این مجموعه در سالجاری است.

امیاری بیان کرد : شنبه هشتم اردیبهشت همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) جشن بزرگ جوان ، امید و نشاط همراه با اجرای برنامه های شاد و تجلیل از جوانان نمونه استان ساعت 10 صبح در محل سینما هلال زاهدان برگزار خواهد شد و کلیه جوانان می توانند در این برنامه حضور داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز