کشف بیش از ۴.۵ تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سودگران مرگ

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۵:۵۵
کد خبر: ۷۰۴۴۵۸
کشف بیش از ۴.۵ تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سودگران مرگ
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۴ تن و ۷۲۷ کیلوگرم مواد مخدر طی چند درگیری مسلحانه با سودگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری  با تشریح این عملیات ها اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های مهرستان و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی قصد جابه جایی مواد افیونی در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه موفق به دستگیری چهار قاچاقچی به همراه توقیف سه دستگاه خودرو و کشف سه تن و 335 کیلوگرم تریاک، 530 کیلوگرم حشیش، 44 کیلوگرم مرفین و 23 کیلوگرم سایر موادمخدر به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انهدام یک باند دیگر توزیع کننده موادمخدر در زاهدان اظهار داشت: مأموران انتظامی در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را در مسیرهای فرعی این شهرستان شناسایی کردند.

سردار قنبری ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مأموران تغییر مسیر داده و متواری شدند که نیروهای پلیس پس از مدتی تعقیب و گریز یک نفر از آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو سوداگران مرگ 596 کیلوگرم تریاک و 199 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه بدون شک همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های نیروی انتظامی دارد، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید، فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز