استاندار سیستان و بلوچستان:

مدیران روابط عمومی باید تحلیلگر باشند

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۲:۵۸
کد خبر: ۷۰۷۹۵۴
مدیران روابط عمومی باید تحلیلگر باشند
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید تحلیلگر باشند، گفت: صداقت و راستگویی باید دو خصیصه مهم برای روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی در همایش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسالت خطیری بر عهده روابط عمومی هاست زیرا منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید مسائل روز جامعه را تحلیل و بررسی و برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها تلاش کنند با دوستی و مدیریت مسائل و مشکلات مردم را بررسی و به مدیران مربوطه گزارش دهند.

وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید بتوانند چهره مطلوبی از سازمان خود میان مخاطبان برجا بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ادارات امروزه با توجه به پی بردن به جایگاه واقعی خود در کنار فعالان رسانه ای می توانند نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه ایفا کنند.

جواد سالارزهی اظهار داشت: انتظار می رود روابط عمومی ها همگام با رسانه ها علاوه بر به تصویر کشیدن ظرفیت های سیستان و بلوچستان در شناسایی و معرفی برخی مشکلات موجود تلاش کنند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و خوشبختانه زمینه برای فعالیت رسانه ها و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و ظرفیت های این استان فراهم است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی نبض و آینه تمام نمای دستگاه اجرایی است.

محمدعلی فرازمند از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ها ارتباط دهنده مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید برای بهبود شرایط موجود و ارتباط میان مدیران و مردم و نیز اطلاع رسانی صحیح تلاش کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز