استاندار سیستان و بلوچستان؛

شاهد تحول در بندر شهیدبهشتی چابهار هستیم

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۸:۴۰
کد خبر: ۷۱۰۵۸۹
شاهد تحول در بندر شهیدبهشتی چابهار هستیم
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به رویکردهای سازمان بنادر و دریانوردی شاهد تحول در بندر شهیدبهشتی چابهار هستیم و باید بدانیم که رونق اقتصادی در این منطقه فعالیتی ضروری برای کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین امضای قرارداد ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی و تفاهم نامه احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر در بندر شهیدبهشتی چابهار که ظهر امروز(چهارشنبه) در محل ساختمان سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد،  ضمن تقدیر از محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به دلیل توجه ویژه به بندرشهید بهشتی چابهار، اظهار داشت: چابهار علاوه بر داشتن موقعیتی استراتژیک و ظرفیت های توریستی از غنای بالای در حوزه کانی و معدن برخوردار است.

استاندار با بیان اینکه آینده بسیار خوبی در انتظار چابهار است، خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان دژ اقتصادی و امنیتی کشور است و از ظرفیت بسیار بالایی برای تعامل با دنیا برخوردار است و به طور حتم بهره برداری از قابلیت های مختلف چابهار می تواند برای حل مشکلات اقتصادی کشور کارساز باشد.
 
محبی با اشاره به اینکه امضای قرارداد ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی و تفاهم نامه احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر در بندر شهیدبهشتی چابهار، دو پروژه بسیار مهم برای منطقه هستند، گفت: باید از ظرفیت کانی های موجود در منطقه استفاده کنیم و اگر بتوانیم در اکتشافات موفق عمل کنیم قطعا شرایط مطلوب تری را پیش رو خواهیم داشت.
 
 وی افزود: باید زیرساخت های حمل و نقلی بیشتری را ایجاد کنیم و با تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه اشتغال زایی برای جوانان را رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز