استاندار سیستان و بلوچستان:

شایسته سالاری ملاک انتخاب مدیران در سیستان و بلوچستان است

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۱۵۹۳۰
شایسته سالاری ملاک انتخاب مدیران در سیستان و بلوچستان است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام وجود و تجربه ام را برای توسعه استان به کار بسته ام و برای انتخاب مدیران شایسته سالاری را ملاک قرار داده ام.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی در نشست با جمعی از احزاب اصلاح طلب و حامیان دولت که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای عقب‌ماندگی‌های فراوانی است و همه توان و وجودم را برای سرعت بخشیدن به توسعه استان به کار بسته ام، اظهار داشت: هیچ یک از بستگان و اقوامم را به استان نیاورده ام و جز رفع مشکلات مردم و توسعه استان هدف و دغدغه دیگری ندارم.

وی با ذکر این مطلب که یکی از دلایل عقب ماندگی سیستان و بلوچستان، عدم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، افزود: بخشی از مردم استان به دلایل اعتقادی از تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری استفاده نمی کنند و بخشی هم به دنبال سرمایه گذاری های زودبازده هستند و از سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان هراس دارند که این موضوع باعث شده است استان در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی که مهمترین عامل توسعه است، ضعیف باشد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: بستر توسعه در فکر و فهم افراد است و برای توسعه فیزیکی باید تفکر توسعه ای تقویت شود.

 محبی ادامه داد: اقدامات خوبی در استان در حال انجام است و اعتقاد داریم که نباید دقت را فدای سرعت کرد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری هم در این جلسه شفاف‌سازی و انتقاد پذیری را از ویژگی های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: برخی انتقادات مطرح شده ناشی از عدم آگاهی یا اطلاع ناقص از موضوعات است و برخی از انتقادات را هم قبول داریم و سعی می کنیم بر اساس ضوابط و قوانین موجود، مشکلات مردم را حل کنیم.

محمدهادی مرعشی ارائه پیشنهادات را در کنار انتقادات سازنده موثر برشمرد و گفت: انتظار است واقعیات به مردم گفته شود و از بزرگنمایی و دروغ پردازی پرهیز شود.

وی گفت: در تلاش هستیم همه تصمیمات بر اساس شایسته سالاری و سیاست های دولت انجام شود و همیشه منافع دولت و نظام در برنامه ها و تصمیم ها ملاک عمل است.

سید محسن کالوندی مدیرکل دفتر استاندار هم با بیان اینکه پیشرفت پروژه های عمرانی به صورت مستمر رصد می شود، گفت: مشکلات معیشتی مردم و تامین آب شرب شهرها و روستاها دغدغه اول مسئولان استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز