آدم ربایان مرد میانسال اهل تربت حیدریه در زاهدان دستگیر شدند

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۸:۳۷
کد خبر: ۷۲۲۰۸۴
آدم ربایان مرد میانسال اهل تربت حیدریه در زاهدان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان آدم ربایی مرد میانسال اهل تربت حیدریه استان خراسان رضوی در عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس آگاهی استان در زاهدان شناسایی و دستگیر شدند و فرد ربوده شده به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی  اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی میانسال در شهرستان تربت حیدریه در تاریخ هشتم خرداد امسال و اطلاع از انتقال وی به زاهدان، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی متهمان و آزادی گروگان تشکیل شد و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری تمام امکانات موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را در شهرستان زاهدان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه چهار متهم را دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد کنند.

ملاشاهی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود از آدم ربایی را اختلافات مالی اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز