ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره ملی هنر‌های گرافیکی رضوی زاهدان

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۹:۰۶
کد خبر: ۷۳۱۴۴۱
ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره ملی هنر‌های گرافیکی رضوی زاهدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: حدود ۸۰۰ اثر از ۴۰۰ هنرمند در بخش‌های پوستر و آرم و نشانه از سرتاسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی هنر‌های گرافیک رضوی رسیده که پس از کد گذاری توسط هیأت داوران به طور علمی داوری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی گفت: چهارمین جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال جاری، حدود ۸۰۰ اثر از ۴۰۰ هنرمند در بخش‌های پوستر و آرم و نشانه از سرتاسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای گرافیک رضوی رسیده که پس از کد گذاری توسط هیأت داوران به طور علمی داوری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این دوره از جشنواره با رشد چشمگیر آثار ارسالی نسبت به سه دوره قبل روبرو بوده است، افزود: خراسان رضوی با ارسال بیشترین آثار در صدر استان‌ها قرار دارد.

مسگرانی بیان کرد: رونمایی از مجموعه شعر به زبان‌های فارسی و بلوچی در مدح امام رضا(ع)، برگزاری شب‌های شعر رضوی در ۱۰ شهر و نیز اجرای نمایش‌های برگزیده جشنواره ملی تئاتر رضوی در شهرستان‌های مختلف از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز